CENNIK

 

Diagnostyka

Diagnostyka komputerowa od 100 zł
Kasowanie inspekcji olejowej/serwisowej od 70 zł
Test akumulatora z wydrukiem od 50 zł
Wymiana akumulatora od 50 zł
Przegląd okresowy od 100 zł
Montaż radia samochodowego od 70 zł

Wymiana filtrów i płynów eksploatacyjnych

Wymiana filtra kabinowego 50 zł
Wymiana filtra paliwa 60 zł
Wymiana filtra powietrza 40 zł
Wymiana oleju i filtra oleju 50 zł
Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów 150 zł
Wymiana oleju w manualnej skrzyni biegów 100 zł
Wymiana płynu chłodzącego 60 zł
Wymiana płynu hamulcowego 50 zł
Wymiana płynu spryskiwaczy 20 zł
Wymiana wycieraczek 20 zł
Wymiana żarówki 15 zł
*przy zakupie olejów i filtrów wymiana gratis

Silnik

Wymiana paska napędu osprzętu 80–120 zł
Wymiana rozrządu (pasek) 550–850 zł
Wymiana rozrządu (łańcuch) 1000–2000 zł
Wymiana uszczelki pod głowicą 850–1500 zł
Wymiana silnika 1500–2500 zł
Wymiana skrzyni biegów 800–1000 zł
Wymiana świec zapłonowych 1 szt 40 zł
Wymiana świec żarowych 1 szt 120-160 zł
Odkręcenie urwanej świecy żarowej 200-400 zł
Wymiana wtryskiwacza diesel 100–400 zł
Wymiana sprzęgła 800–1000 zł
Wymiana alternatora 250–350 zł
Wymiana rozrusznika 200–250 zł
Wymiana turbosprężarki (konieczna wymiana oleju) 750–1000 zł
Wymiana pompy wody 250–350 zł
Wymiana pompy paliwa benzyna 200–350 zł
Wymiana Pompy paliwa diesel 250–800 zł
Wymiana linki sprzęgła 150–200 zł
Wymiana chłodnicy wody 280–350 zł

 

 

Układ hamulcowy

Wymiana klocków hamulcowych przód 150 zł
Wymiana klocków i tarcz hamulcowych przód 250 zł
Wymiana klocków hamulcowych tył (z wyłączeniem ukł z elektronicznych ręcznym) 150 zł
Wymiana klocków i tarcz hamulcowych tył (z wyłączeniem ukł z elektronicznych ręcznym) 280 zł
Wymian szczęk hamulcowych 250 zł
Regeneracja zacisku hamulcowego 400-450 zł
Regeneracja zacisku hamulcowego elektronicznego 500–800 zł
Wymiana płynu hamulcowego (maszyną ciśnieniową) 250 zł

Zawieszenie

Wymiana amortyzatora przód mcpherson 1 szt 250 zł
Wymiana amortyzatora oś tylna 100–150 zł
Wymiana końcówki drążka kierowniczego 80 zł
Wymiana drążka kierowniczego 120 zł
Wymiana sworznia wahacza 120-160 zł
Wymiana tulei wahacza 1 szt 80-90 zł
Wymiana wahacza 200-250 zł
Wymiana łączników stabilizatora kmpl 90-140 zł
Wymiana gum stabilizatora kmpl 100-250 zł
Wymiana przekładni kierowniczej (maglownicy) 400-600 zł
Wymiana przegubu zewn /manszety 150–250 zł
Wymiana belki oś tylna 400-550 zł
Wymiana łożyska koła 180-250 zł

 

Serwis i naprawa klimatyzacji

Serwis klimatyzacji R134A (sprawdzenie szczelności, osuszenie układu, wymiana oleju w 350 zł kompresorze, napełnienie nowym czynnikiem)
Czynnik chłodzący R134A 100g (+ serwis klimatyzacji 200 zł) 40 zł
Serwis klimatyzacji R1234YF 850 zł
Serwis klimatyzacji R1234YF +100 zł za każde 100g czynnika 300 zł
Sprawdzenie szczelności azotem lub wodór (detektor gazu) 100 zł
Wymiana chłodnicy klimatyzacji w samochodzie 250 – 350 zł
Odgrzybienie klimatyzacji ozonem 150 zł
Odgrzybienie klimatyzacji chemiczne z jonami srebra 200 zł
Czyszczenie układu klimatyzacji (po zatartym kompresorze) 800 – 1800 zł
Wymiana kompresora klimatyzacji 250 – 350 zł
Naprawa przewodu klimatyzacji w samochodzie 200 – 350 zł

Opony

Pakieta stal do 16′ 120 zł
Pakiet alu 16′ 130 zł
Pakiet alu 17′ 140 zł
Pakiet alu 18′ 160 zł
Pakiet alu 19′ 180 zł
Pakiet alu 20’ 250 zł
Pakiet alu 21’ 320 zł
Pakiet SUV 17′ 200 zł
Pakiet SUV 18′ 210 zł
Pakiet SUV > 19′ 220 zł
Pakiet SUV > 20′ 230 zł
Pakiet SUV > 21′ 240 zł
Pakiet SUV > 22′ 250 zł
Pakiet dostawczy 150 zł
Wyważenie koła stal/szt 25 zł
Wyważenie koła alu/szt 30 zł
Naprawa opony  50 zł
Zawór koła 12 zł
Utylizacja opony/szt 12 zł
Worek na opony/szt 6 zł

HAMOWNIA 

Pomiar mocy to koszt:

  • Osobowe – 150 zł,
  • 4×4 – 200 zł.
  • Maszyny Rolnicze – 500 zł

CHIP – TUNING 

Chiptuning polega na podstawowej modyfikacji oprogramowania oferującej bezpieczny przyrost mocy do 20%. Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się:

  • Diesel do 2008 r. – od 900 zł
  • Diesel od 2009 r. – od 1200 zł
  • Diesel po 2012 r. – od 1500 zł
  • Diesel po 2016 r. – od 1800 zł
  • Benzyna do 2011 r. – od 1200 zł
  • Benzyna po 2012 r. – od 1500 zł
  • Benzyna po 2016 r. – od 2000 zł
  • Moc powyżej 300 KM – od 2500 zł
  • Moc powyżej 400 KM – od 3500 zł

CHIP TUNING MASZYNY ROLNICZE 

  • Maszyny Rolnicze / Budowlane do 2013 r. – od 2500 zł
  • Maszyny Rolnicze / Budowlane po 2013 r. – od 3000 zł

CHIP TUNING MASZYNY BUDOWLANE 

  • Chip Tuning Maszyny Budowlane – od 3500 zł

CHIP TUNING POJAZDY CIĘŻAROWE 

  • Cieżarowe do 2012 r. – od 2500 zł
  • Ciężarowe po 2012 r. – od 3000 zł

CHIP – TUNING STAGE 2

  • Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się od 2500 zł

CHIP – TUNING DSG

  • Koszt usługi: od 1100 zł

CHIP TUNING NA GWARANCJI 

Klientom, którzy mają samochód na gwarancji i chcieli by ją zachować, proponujemy montaż zewnętrznego komputera sterującego. Kontroler mocy podłącza się do fabrycznej instalacji za pomocą oryginalnych wtyczek, a to pozwala na łatwy demontaż przed wizytą w serwisie na przeglądzie gwarancyjnym.

Cena – 1700 zł (bez względu na model pojazdu)

TUNING – ADVANCED 

Przed rozpoczęciem pracy na programem przeprowadzamy kompletną diagnostykę oraz dokonujemy jazdy próbnej, aby określić sposób i styl jazdy preferowany przez kierowcę. Modyfikacja ta pozwala na uzyskanie bardzo dużej mocy. Program sterujący silnikiem jest strojony do pełnego zadowolenia klienta.

Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się od  3500 zł.

FILTR FAP/DPF

Usługa polega na programowym wyłączeniu obsługi filtra przez sterownik. Usuwamy filtry profesjonalnie, auto po modyfikacji zachowuje się tak jakby zostało wyprodukowane bez filtra.

Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się:

  • dla samochodów produkowanych do 2007 r. – od 900 zł,
  • dla samochodów produkowanych po 2007 r. – od 1200 zł,
  • dla samochodów dostawczych do 2007 r. –od 1200 zł,
  • dla samochodów dostawczych po 2007 r. – od 1500 zł,
  • dla samochodów koreańskich – od 1200 zł,
  • dla samochodów japońskich na sterowniku Denso – od 1500 zł,
  • Mercedes Sprinter do 2007 r. – od 1500 zł,
  • Mercedes Sprinter po 2007 r. – od 1800 zł,
  • Usunięcie mechaniczne – od 200 zł.

SPEED LIMITER

  • Diesel do 2007 r. – od 600 zł
  • Diesel po 2012 r. – od 600 zł
  • Benzyna do 2011 r. – od 800 zł
  • Benzyna po 2012 r. – od 800 zł
  • Japonia, Korea – od 1200 zł
  • AGRO – od 1500 zł
  • Truck – od 1500 zł

DAWKA ROZRUCHOWA 

Naprawa utrudnionego odpalania ciepłego silnika.

  • Diesel do 2007 r. – od 400 zł
  • Diesel po 2012 r. – od 600 zł

ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN EGR 

Usługa polega na wyłączeniu elektronicznym w sterowniku ECU, zaworu EGR.

  • Diesel do 2007 r. – od 600 zł
  • Sterowniki PSG16 – od 1000 zł
  • Diesel po 2012 r. – od 800 zł
  • Benzyna do 2011 r. – od 800 zł
  • Benzyna po 2012 r. – od 900 zł
  • Japonia, Korea – od 1000 zł
  • AGRO – od 1500 zł
  • Truck do 2012 r. – od 1500 zł
  • Truck po 2012 r. – od 1500 zł

USUNIĘCIE SONDY NOX 

  • ECU Bosch – od 1200 zł
  • ECU Denso – od 1200 zł
  • ECU Delphi – od 1200 zł
  • ECU Marelli – od 1200 zł
  • Truck do 2012 r. – od 2500 zł
  • Truck po 2012 r. – od 2500 zł

USUNIĘCIE SONDY LAMBDA

  • Diesel do 2007r. – od 600 zł
  • Diesel po 2012r – od 600 zł
  • Benzyna do 2011r. – od 600 zł
  • Benzyna po 2012r. – od 600zł
  • Japonia, Korea – od 900 zł
  • AGRO – od 1500 zł
  • Truck do 2012 r. – od 1600 zł
  • Truck po 2012 r. – od 1600 zł

USUNIECIE KATALIZATORA I SONDY LAMBDA

  • Do 2007 r. – od 900 zł
  • Po 2007 r. – od 1200 zł
  • Po 2012 r. – od 1100 zł
  • ECU Denso – od 1200 zł
  • ECU Delphi – od 1200 zł
  • ECU Marelli – od 1200 zł

WYŁĄCZENIE PRZEPUSTNICY 

  • Diesel do 2007 r. – od 600 zł
  • Sterowniki PSG16 – od 1200 zł
  • Diesel po 2012 r. – od 800 zł
  • Benzyna do 2011 r. – od 800 zł
  • Benzyna po 2012 r. – od 900zł
  • Japonia,Korea – od 1200 zł
  • AGRO – od 1500 zł
  • Truck do 2012 r. – od 1600 zł
  • Truck po 2012 r. – od 1600 zł

KOREKTA OPROGRAMOWANIA PO NIEUDANYM PROGRAMOWANIU W INNEJ FIRMIE 

  • Diesel do 2008 r. – od 1000 zł
  • Diesel od 2009 r. – od 1200 zł
  • Diesel po 2012 r. – od 1500 zł
  • Benzyna do 2011 r. – od 1100 zł
  • Benzyna po 2012 r. – od 1300zł
  • Japonia,Korea – od 1300 zł
  • AGRO – od 1800 zł
  • Truck do 2012 r. – od 1800 zł
  • Truck po 2012 r. – od 2200 zł

KOREKTA PROGRAMU FAP/DPF

  • Po 2007 r. – od 1000 zł
  • Po 2012 r. – od 1200 zł
  • ECU Denso – od 1200 zł
  • ECU Delphi – od 1200 zł
  • ECU Marelli – od 1200 zł

PRZYWRÓCENIE ORYGINALNEGO OPROGRAMOWANIA

  • Do 2008 r. – od 500 zł
  • Po 2009 r. – od 600 zł
  • Po 2012 r. – od 800 zł
  • ECU Denso – od 800 zł
  • ECU Delphi – od 800 zł
  • ECU Marelli – od 800 zł
  • AGRO – od 1500 zł
  • Truck do 2012 r. – od 1500 zł
  • Truck po 2012 r. – od 1500 zł

LAUNCH CONTROL 

  • Diesel do 2007 r. – od 600 zł
  • Diesel po 2012 r. – od 800 zł
  • Benzyna do 2011 r. – od 800 zł
  • Benzyna po 2012 r. – od 800 zł
  • Japonia,Korea – od 900 zł

WSKAŹNIKI SPORTOWE BMW / MINI / VAG

Usługa polega na przeskalowaniu wskaźników sportowych w licznikach BMW/MINI/VAG i przystosowaniu ich wskazań do zwiększonej mocy silnika.

Wskaźniki sportowe BMW / MINI / VAG – od 1500 zł

START/STOP

Usługa polega na wyłączeniu funkcji wyłączenia pracy silnika po zatrzymaniu się pojazdu.
koszt: od 900 zł